هماره وی آر (VR)، همواره ورای رویاها

 
 

تولید نرم‌افزار و محیط‌های واقعیت مجازی

 
 
 
 

 

هماره VR یکی از محصولات شاخص و در حال توسعه شرکت “هوشمند آرمان هماره” از شرکت های فناور مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان می‌باشد که طی دو سال اخیر فعالیت حرفه‌ای خود را آغاز نموده، و با کسب سوابق اجرایی درخشان در طراحی و پیاده سازی محیط های تعامل محور واقعیت مجازی و برگزیدگی در مسابقات داخلی و خارجی، از شرکت‌های پیشگام در این حوزه بوده است.

آموزش با واقعیت مجازی وی آر vr

 آموزش بصورت مجازی

VR برای آموزش مدل‌های سه‌بعدی، تمرین‌های عملی، و شبیه‌سازی‌های واقعی مفید است و به کاهش زمان و هزینه‌های آموزش کمک می‌کند. همچنین تجربه آموزش را بهبود می‌بخشد.

تست و ارزیابی محصول با وی ار

تست و ارزیابی سریع محصول

 با استفاده از VR، می‌توان به سرعت نسخه‌های مختلفی از محصول را ایجاد کرده و آنها را در محیط سه‌بعدی ارزیابی کرد. این کار کمک می‌کند تا خطاها و نواقص به سرعت شناسایی شده و برطرف شوند.

تبلیغات و بازاریابی با وی ار

تبلیغات و بازاریابی

 استفاده از VR در رویدادها و نمایشگاه‌ باعث میشود که محتوای تبلیغاتی جذاب و تعاملی که از طریق VR ارائه می‌شود، باعث افزایش شناخت و آگاهی از برند شما در بازار شود. همچنین می‌تواند به کسب و کارها کمک کند تا تجربه‌های تعاملی و جذابی را برای مشتریان ایجاد کنند و موجب فروش بیشتر شود.

کاربردهای وی آر

 
 

۱. شبکه سازی

۲. تبلیغات محیطی

۳. برگزاری رویدادهای مجازی

۴. اینفلوئنسرها و بازاریابی اجتماعی

۵. داشتن مکان‌هایی نظیر بازی‌ها، آواتارها و فروشگاه‌ها با لوگوی خودتان

 
 

هماره وی آر (VR)، همواره ورای رویاها

 
 
 
 

نرم‌افزار و محیط‌های واقعیت مجازی

هماره VR یکی از محصولات شاخص و در حال توسعه شرکت “هوشمند آرمان هماره” از شرکت های فناور مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان می باشد که طی دو سال اخیر فعالیت حرفه ای خود را آغاز نموده، و با کسب سوابق اجرایی درخشان در طراحی و پیاده سازی محیط های تعامل محور واقعیت مجازی و برگزیدگی در مسابقات داخلی و خارجی، از شرکت های پیشگام در این حوزه بوده است.

  • جهت اطلاعات بیشتر روی ویدئو زیر کلیک کنید
پخش ویدیو